TAG: De vriendschaps-tag

We hebben voor deze tag gekozen, omdat wij dit een leuk begin van onze blog vinden, en zodat jullie iets meer van ons te weten komen. Veel leesplezier! 🙂

Featured image

Hoe en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet?

Dat was in de 3e klas van het VMBO. We waren toen meisjes van 14 jaar jong. Eerst moesten we vrij weinig van elkaar hebben, maar we groeiden steeds meer naar elkaar toe, en vanaf daar zijn we onafscheidelijk! 
Featured image
Waar willen jullie nog met zijn tweetjes naartoe?
New york! Het lijkt ons geweldig om hier nog eens met zijn tweetjes naartoe te gaan. Het beeld van een grote stad, met geweldige winkels, mooie parken, indrukwekkende bezienswaardigheden… in een woord: WAUW! Maar steden als Parijs, Londen en Barcelona staan ook zeker op ons verlanglijstje.

Featured imageWat is jullie favoriete seizoen?
Lisanne: Dat is de zomer! Zeker weten! Heerlijke temperaturen, mooie jurkjes, korte broeken, zon, zee, strand, bruin worden…. tsja wat wil je nog meer!?
Katy: Al het bovenstaande… zeker waar! Maar een strenge winter vind ik ook heerlijk. Na het schaatsen naar een café gaan om lekkere warme chocolademelk met slagroom te drinken… en de gezellige feestdagen natuurlijk niet te vergeten!    
 
Featured imageWat doen jullie het liefst samen?
De ideale dag is: Shoppen in een leuke stad, ergens lekker lunchen, verder shoppen, heel veel kletsen en lachen, s’avonds ergens uiteten gaan ( PATAT ) haha!;) , bij iemand thuis een gezichtsmasker op doen, GTST kijken, mooie make-up op doen en s’avonds drankjes en dansjes in een leuke kroeg of discotheek! Featured image

3 gedachtes over “TAG: De vriendschaps-tag

  1. Ooo, ik wil ook zo graag eens naar NYC. Lijkt me echt fantastisch.Wat leuk ook om te lezen dat jullie zo naar elkaar zijn toegegroeid. Dit heb ik ook gehad met mijn beste vriendin 😉

    Like

  2. Leuke tag! Ik zou zo graag een keertje naar New York willen, maar dan moet ik eerst maar eens van mijn vliegangst afkomen haha! In zowel Parijs als Londen als Barcelona ben ik al geweest, hihi. Liefs

    Like

  3. Wat leuk om zo wat meer over jullie te weten te komen! Echt tof dat jullie zo’n goede vriendschap hebben, daar mag je zuinig op zijn 😉 En ja, leuke citytrips naar New York, Barcelone en nog meer steden lijkt mij ook wel wat! Op het moment ben ik een tripje naar Berlijn aan het regelen, ook heel leuk 🙂

    Like

Geef een reactie

