Interieur wishlist #1

Nu ik niet meer thuis woon, en samen met mijn vriend een eigen plekje heb, vind ik het leuk om te variëren in woonaccessoires in huis. Zo heb ik een ruime collectie in mijn kast staan, en kan ik vaak mijn interieur veranderen.
Zo vind ik het leuk om in de zomer meer kleurtjes te gebruiken. Nu zijn de donkere, koude dagen weer aangebroken, en vind ik het leuk om mijn interieur gezellig en knus te maken. Nu heb ik al heel veel accessoires maar ook ik heb nog een zekere wishlist voor deze tijd van het jaar, ben je benieuwd? Kijk dan snel verder…

woon1


Kijk hieronder naar mijn wishlist. Veel kijkplezier! 

1.woon2  2. woon4  3. woon5

1. Industriële lamp: Tegenwoordig zie je allemaal van dit soort lampen. Ik vind ze echt gaaf, en wil ze graag boven de eettafel hebben hangen. (Deze komt van de Xenos)
2. Houten kist: Ik kwam deze kist op internet tegen. Hij is anders dan anders en dat maakt hem leuk. Je kunt er speelgoed in kwijt, maar ook kleden etc. Deze staat zeker hoog op mijn verlanglijstje. (beslist.nl)
3. Ladder: Leuk om in deze tijd van het jaar herfst/winter/kerst decoratie aan te hangen. (Xenos)

4.woon6 5woon7

4. Houten krukje: Een leuk bijzettafeltje, een krukje voor als er visite is.. je kunt dit exemplaar overal voor gebruiken. Super handig en mooi! (myhomeshopping.nl)
5. Kussen: Dit kussen is typisch iets voor de winterdagen. Het straalt iets liefs en winters uit. (bol.com)

6.woon8 7.woon9   8.woon10

6. English loveseat: Een heerlijke grote stoel waar je heerlijk met een grote kop warme chocolademelk en een goed boek in kunt wegzakken. Maar ook functioneel, want je kunt er ook zeker met zijn tweeën in zitten. Handig wanneer je een huis vol visite hebt. Of gewoon romantisch met zijn tweetjes natuurlijk! (zitmaxx.nl)
7. Kaarsen met print: Bij de Hema vind je deze prachtige kaarsen. Staat feestelijk en sfeervol.
8. Blond-servies: Een goede aanvulling op mijn blond-servies. Love it!

9. woon11

9. Vloerkleed: En als laatst, een prachtig vloerkleed. Ik vind dat een vloerkleed het geheel van een woonkamer afmaakt. Het straalt gezelligheid uit.

Dit is mijn wishlist voor deze keer. Zijn er items die jij nog zou willen toevoegen aan jou interieur? Laat het weten in een reactie. 

Liefs ❤ Katy

Een gedachte over “Interieur wishlist #1

Geef een reactie

