Review haarborstel ‘Michel Mercier’

Gister liep ik in de stad, en zag ik bij de op=op winkel de haarborstel van ‘Michel Mercier’ liggen.
Ik was hier altijd al heel nieuwsgierig naar, en dacht: ‘Voor deze prijs neem ik hem mee’!

DSC01945


De haarborstel van ‘Michel Mercier’ zijn in drie kleuren voor verschillende soorten haartype verkrijgbaar. Deze borstel is wetenschappelijk ontworpen om stress van borstelen te verminderen en minimaliseert, als resultaat daarvan, pijn en beschadigd haar.

Dit klonk mij als muziek in de oren, want wat vind ik het een drama, s’ochtends mijn haar doorkammen, wanneer er veel klitten in zitten. Pijnlijk!

Dus, vanochtend heb ik gelijk deze roze variant getest. Wat was ik onder de indruk! Ik voelde er helemaal niks van, en kon zo mijn klitten uit mijn haar kammen. Ook viel het mij op dat er minder haren in de borstel zaten. Een wonder!

Nog een positief puntje: Er zit een handvat aan het uiteinde. Dit vind ik ideaal. Zo kan je de borstel gemakkelijk vasthouden, en kam je gemakkelijk door je haar.

DSC01947
Ik ben zeer tevreden over deze aankoop. Ik zou het dus ook iedereen aanraden!

Nu de koop voor € 10,- bij de op=op, ook verkrijgbaar op internet. 

Een gedachte over “Review haarborstel ‘Michel Mercier’

Geef een reactie

