New in: NYC City Proof Twisable Intense Lip Color

De koude donkere dagen zijn weer aangebroken. Een maand met allemaal feestjes en gezelligheid! Dus tijd voor mooie gekleurde lippen! In deze tijd vind ik het leuk om winterse kleuren te dragen, denk hierbij aan rood/paarse tinten, dat zijn de kleuren die mij aanspreken. Nu heb ik genoeg rode kleuren lipstick in de kast liggen. Maar nog niet een paarse tint. Ik had de juiste nog niet gevonden, totdat ik afgelopen Zaterdag de Kruidvat binnenstapte….

lipstick1
De Twistable Intense Lip Colors zijn in 12 kleuren te koop. De meeste kleurtjes heb ik al wel eens eerder gezien, alleen deze kleur sprak mij gelijk aan. In de winkel kon ik de kleur niet testen, omdat er geen testers waren.. grr. Ik heb de gok genomen en deze kleur meegenomen. Het is de kleur 031 Gramercy Park Plum.

lipstick2Dit is hoe de pen eruit ziet. De naam zegt het zelf al: Twistable.
Aan de onderkant van de lipstick draai je de kleur eruit.

Door de vorm van een pen is de lipstick makkelijk aan te brengen. Je kleurt ‘gewoon’ je lippen in! Ideaal. In deze periode van het jaar zijn mijn lippen altijd ontzettend droog. Veel lipsticks drogen je lippen uit. Deze variant zeker niet. Je kunt hem een beetje vergelijken met een lippbalsem, hij smeert romig. Daarbij ruikt hij ook nog heerlijk! Ook niet onbelangrijk.

lipstick 3

Ik ben onder de indruk van deze lipcolors. Ze zijn iedereen aan te raden, dus neem zeker een kijkje in de Kruidvat-filialen. Voor de prijs moet je het ook zeker niet laten. Ze kosten €3,99 per stuk.

Heb jij een favoriete kleur voor deze dagen? Laat het ons weten in een reactie! 

4 gedachtes over “New in: NYC City Proof Twisable Intense Lip Color

  1. Wat een heerlijk winters kleurtje! En leuk gedaan ook, de foto’s. Zelf draag ik graag donkerrode kleuren op mijn lippen in de winter, maar deze vind ik ook erg tof. Blijft hij ook een beetje goed zitten? Liefs

    Like

Geef een reactie

