Christmas time

Yes, de ideale maand om het huis weer in een kerstig-paradijs om te toveren is weer aangebroken. Zijn jullie benieuwd wat voor kerstdecoratie ik in huis heb? Kijk dan zeker even verder!

christmas1
Ik hou er van om mijn huis in thema’s aan te kleden. Zo heb ik de zomer, zomerse kleurtjes in huis. In de herfst heb ik kastanje’s op tafel en kleine beeldjes van egeltjes.. en tsja met kerst mag je je dan helemaal uitleven. In de winkels staat het bomvol met kerstdecoratie. Heerlijk dat sfeertje. Ik heb genoeg spulletjes voor in huis, en dat wil ik graag met jullie delen.

christmas2Onze prachtige kerstboom! De lichtjes branden weer prachtig. Mijn vriend had eerst allemaal zwart wit decoratie in de kerstboom hangen, ik vond dat daar verandering in moest komen, en er ook wel iets meer kleur in mocht. Zo gezegd zo gedaan. PINK. Hihi.

christmas4
christmas 3

Kijk dat lieve vogeltje dan, en helemaal in DE kleur, hihi.. We hebben zwarte, witte en roze kerstballen in de boom hangen.

christmas5 Deze 2 schatjes staan bij ons onder de kerstboom.

christmas6Spreekt voor zich..

christmas7
De eerste foto van de collage is een kerstboomslinger. De kleuren kon ik niet goed weergeven dus ik heb de foto zwart wit gemaakt. In het echt zijn de kleine kerstboompjes lichtroze. Volgens mij heb ik die vorig jaar gekocht bij de Xenos.
De tweede foto van de collage is een waxinelichthouder. Er hangt een houten boomstammetje aan met een kerstboom erop. In het echt is de waxinelichthouder doorschijnend lichtblauw.

christmas8Deze mooie krans ligt bij ons op de tafel. Ik vind het leuk om het gezellig in huis te maken. Dus aan kaarsjes ontbreekt het dit jaar niet bij ons thuis!

christmas9Kerst mag wel een beetje ‘fout’ zijn toch? Deze te leuke raamsticker vonden we hier in een winkeltje voor maar een paar cent. Ik kon hem niet laten liggen. Het staat heel feestelijk bij ons in huis.

christmas10Deze houten kerstboom heb ik vorig jaar gekregen met Sinterklaas. Hij is superleuk omdat je er allemaal spulletjes in kunt zetten. Ook kun je er voor kiezen om er allemaal kerstverlichting om heen te wikkelen.

christmas11En tot slot deze kerstbal, de poppetjes die erin staan kunnen draaien en maken muziek. Ziet er zo feestelijk uit!

Hebben jullie ook een huis vol kerstversiering? En wat is jullie favoriete kerstdecoratie? Laat het achter in een reactie!

❤ K

Een gedachte over “Christmas time

Geef een reactie

