10 food vragen tag

Benieuwd naar ons favoriete ontbijt, snacks en hoe wij onze koffie drinken? Lees dan snel verder…

food1

1. Wat is je favoriete ontbijt? 
Katy: Mijn favoriete ontbijt op een doordeweekse dag is een grote kop thee en een schaaltje Griekse yoghurt met banaan of cruesli. Op een zondagochtend vind ik het heerlijk om lekkere broodjes uit de oven met jam en kaas te maken!

Lisanne: Ik eet elke ochtend een crackertje met kaas of pindakaas, mijn favoriet doordeweeks. In het weekend vind ik een croissantje heerlijk! En natuurlijk elke ochtend een bakje thee.

food2

2.Hoe drink je je koffie?
Katy: Ik drink sinds een jaar koffie, daarvoor vond ik het echt smerig! Als ik koffie drink is dit met een klein beetje melk en een klein beetje suiker. Ook vind ik de hazelnoot smaak voor in de senseo heerlijk.

Lisanne: Ik drink ‘bijna’ nooit koffie. Ik vind het gewoon niet lekker! Maar een latte macchiato dat drink ik heel soms, heerlijk zoet! Doe mij maar een bakje thee.

3.Wat is je favoriete kookboek?
Katy: Ik maak eigenlijk niet gebruik van een kookboek. Wanneer ik een lekker recept uitzoek, gaat dit via internet.

Lisanne: Het kookboek van Rens Kroes vind ik super leuk. Een vriendin van mij heeft het kookboek, en ik wil deze zelf ook graag hebben.

food3

4.Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Katy: Hmm… lastig. Als ik dan echt een keuze moet maken, doe dan maar nooit meer zoet. Ik ben te gek op hartige dingen!

Lisanne: Dan nooit meer zoet. Ik ben dol op hartige dingen, dat zou ik echt niet kunnen missen!

5.Welke keuken(land) is jou favoriet?
Katy: Ik heb niet een favoriet land. Iedereen zal zeggen Italie met hun heerlijke pasta’s. Alleen hou ik daar niet van. Al hoewel, ik vind pizza heerlijk! Maar ik hou ook van alle soorten stamppot en gestoofde peertjes zijn mijn favoriet!

Lisanne: Dan de rijsttafel. Dat vind ik echt heerlijk en dat zou ik elke dag wel kunnen eten. Lekker met kip en een sausje of een frisse salade erbij.

6.Wat is je favo-foodfilm?
Katy: Dan kies ik toch voor: ratatouille. Ik had nooit gedacht dat ik dit zo’n leuke film zou vinden.

Lisanne: Dat zou ik echt niet weten….
food4

7.Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Katy: Dat is overheerlijk bruin brood met brie, honing en walnoten. Nomnomnommm… of een Italiaanse bol met filet american en uitjes… of een pistoletje met roomkaas!! Ik ben iemand die meer van de broodjes is dan van het warme eten.

Lisanne: Dat is zeker weten het broodje carpaccio. VERRUKKELIJK!! Als ik daar aan denk krijg ik gelijk trek! Maar een Italiaanse bol met roomkaas vind ik ook heerlijk.

8.Mijn favo snack is…..
Katy: Nacho’s met heel veel kaas en rode ui. En chocolade mag natuurlijk ook niet ontbreken (maltesers of witte crispy chocolade)!

Lisanne: Dat is chips en chocolade, heel slecht maar te lekker om te laten liggen in het weekend.

food5

9.Wat is jou favo cocktail?
Katy: Mojito!!

Lisanne: Hmmm deze is lastig, ik vind er namelijk zoveel lekker! Dan ga ik toch voor ‘ sex on the beach’.

10. Ik kan niet leven zonder…
Katy: Chocolade, kaas en aardbeien!

Lisanne: Fruit, chocolade, rijst en patat natuurlijk.

food6

Dit was onze food-tag! Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Wat is jullie favoriete snack?

xoxo ❤ Liskalife 

Geef een reactie

