Winkelen bij Rinsma Fashion

Afgelopen dinsdagochtend ging ik samen met mijn beppe(=oma) te winkelen bij Rinsma Fashion in Gorredijk. Dit is een grote modezaak. Deze modezaak bestaat uit drie etages, met over al die etages de nieuwste collecties met zo’n 200 verschillende merken. Ook deze keer ben ik geslaagd, en heb ik een super leuk vest gescoord. Wil je meer weten over deze winkel en over mijn inkoop? Lees en kijk dan zeker even verder!

artikel rinsma9

In de winkel vind je merken van Addy van den Krommenacker tot G-star, van Moscow tot Only en van Vanilia tot Object. Voor jong en oud is er genoeg kleding te vinden. Nu bestaat de modezaak alleen nog uit damesmode, maar over een tijdje gaan ze uitbreiden met herenmode. In 2005 werd Rinsma Fashion & Trends uitgeroepen tot ‘Beste zelfstandige winkel van Nederland’.

artikel rinsma10

Eerst hebben we ons laten wegzwijmelen in de geweldige mooie merken en de prachtige indeling van de winkel. Het viel mij op dat het personeel erg vriendelijk is. Waar ik zelf een ‘hekel’ aan heb, is als het personeel meteen op je afkomt met advies en zeggen: ‘Dit kan je wel passen, dit is leuk en dat staat je mooi!’. Dat is bij Rinsma gelukkig niet het geval! Je kunt rustig door de winkel slenteren, en overal kijken. Wanneer je een vraag hebt is er genoeg personeel die je even kan en wil helpen.

Nu over naar mijn aankoop. Toen ik in het pashokje stond, voelde ik dat er in mijn zak van het vest een gat zat. Ik was helemaal verliefd geworden op het vest, maar vond dit wel een klein beetje jammer. Het personeel zei dat als ik het vest graag wilde hebben, ze het nu meteen voor mij konden naaien. Dit vind ik een groot pluspunt! Bij de kassa aangekomen hadden ze mijn vest gemaakt. Super service!

artikel rinsma7
Je krijgt je aankopen mee in een prachtig chique tas.

artikel rinsma8
Zelfs de bon krijg je netjes verpakt mee in een soort van envelop. Dus dit vond ik zeker een fotomomentje waard!

artikel rinsma2
En dit is mijn nieuwe aanwinst. Een heerlijk warm fluffy vest met een soort van zebrapatroontje. Er zitten zakken in aan de zijkanten en er zit een licht glittertje doorheen. Het vest is van Vero Moda, en kostte 59,95. Maar er was veel opruiming in de winkel, en mijn beppe(=oma) had nog een kortingsbon, dus ik had het vest voor 35,00. Leuke deal!

artikel rinsma1
Helemaal happy!

Ben je nu ook nieuwsgierig geworden? Deze modezaak is gevestigd in Gorredijk. Ze hebben een super leuke website: https://www.rinsmafashion.nl/ . Ik zou zeggen, neem zeker eens een kijkje!

Vinden jullie het voor deze tijd van het jaar ook zo lekker om fluffy vesten te dragen? En… wat is jou favoriete modezaak? 

Liefs ❤ K

2 gedachtes over “Winkelen bij Rinsma Fashion

Geef een reactie

