Top 5 favoriete films op dit moment

Deze titel zegt het al: Favoriete films op DIT moment. Ik kijk graag film, alleen, samen met mijn vriend of gezellig met vriendinnen. Omdat er altijd wel een favoriete film bij komt, heb ik voor nu een top 5 gemaakt.

film1

Op nummer 1: INTOUCHABLES 

film2
De film Intouchables heb ik al wel 100 keer gezien. Voor het eerst in de bioscoop. 
Philippe (de man in de rolstoel) is opzoek naar een nieuwe verzorger. Er zijn al verschillende sollicitanten geweest, wat allemaal net niks was, tot Driss binnenstormt. Driss is helemaal niet uit op een baan, maar heeft alleen een handtekening voor zijn afwijzing nodig, als bewijs dat hij gesolliciteerd heeft. Philippe ziet alleen wel iets in Driss. Driss is een persoon die zich van niks aantrekt, en die alles zegt wat hij denkt. Geweldig! Driss laat Philippe van het leven genieten. Op een gegeven moment scheiden hun wegen, maar wanneer Driss hoort dat het helemaal niet goed gaat met Philippe keert hij terug. Zo regelt Driss een date met een vrouw waar Philippe al maanden mee schreef. Een ontroerend eind waar ik het echt niet droog kon houden. Dit is een korte en snelle samenvatting van de film, maar ga Intouchables zeker kijken als je van humor, drama en een goed waargebeurd verhaal houdt. Ik heb de film gelijk op dvd aangeschaft.

Op nummer 2: ALLES IS LIEFDE

film3
Alles is liefde is een echte romantische, familie en 5 december film. Tsja, wie kent de film niet?! Alles in deze film draait om liefde, in alle kenbare combinaties. Er spelen heel veel bekende acteurs in zoals: Carice van Houten, Chantal Janzen en Thomas Acda. Op het eind komen alle liefdeslijnen bij elkaar door de mysterieuze Sinterklaas. Ik vind het een goede Nederlandse film, er zit humor in en er komen verschillende soorten situaties voor die ook in de echte wereld gebeuren.

Op nummer 3: THE NEXT THREE DAYS
N3D_6618.NEF

Afgelopen week was deze spannende thriller weer te zien op tv. Al heb ik deze film al ontzettend vaak gezien, hij blijft spannend. Ik weet precies iets gaat gebeuren, toch blijf ik met zweet-handjes naar de film kijken. John en Lara vormen samen met hun zoontje een hecht gezin. Daar komt snel een eind aan wanneer Lara opgepakt wordt voor moord. De zaak sleept eindeloos voort. John ziet maar een oplossing, en stort zich in een gevaarlijke en onbekende wereld. Alles om Lara vrij te krijgen uit de gevangenis…

Op nummer 4: THE HOLIDAY
film5

The holiday is een heerlijke romantische komedie. Twee vrouwen, de een Amerikaanse, de ander Engelse, ruilen van huis. Even weg zijn van van al het gezeur thuis. Hier nemen ze elkaars leven tijdelijk over. Een heerlijke film om thuis op de bank te zien, onder een dekentje, met een glas wijn en een zak chips. Of….. een grote mok thee met chocolade! Hihi!

En de laatste, nummer 5 is: WHEN A STRANGER CALLS
film6
When a stranger calls gaat over een meisje die in een super mooie afgelegen villa gaat oppassen. Wanneer ze constant gebeld word door een onbekend nummer begint ze bang te worden.. Deze film blijft tot het eind spannend! Een echte aanrader voor mensen die houden van een goede thriller! 

Dit was mijn top 5 favoriete films op dit moment. Weten jullie nog een leuke film die ik misschien nog niet gezien heb? Laat het dan zeker even achter in een reactie!

❤ K

Geef een reactie

