Oogschaduw pallete w7.

Oogschaduwpaletten waarmee je veel uiteenlopende looks kan maken, YES!! Dit is een look a like van de Urban Decay Naked Palette. Voor een lichte dagelijkse look tot heftige smokey eyes. Ik laat er 2 palletes zien…

w7-in-the-nude-3

 

Deze oogschaduwpallete zag ik bij de etos liggen en het deed me gelijk denken aan de naked palette. De naked palette vind ik erg mooi maar die is nogal prijzig. De w7 palette kost maar 9.95 dus de moeite waard om te testen. Ik heb er 2 meegenomen, de w7 in the buff. Dit zijn wat bruinige kleuren, altijd handig want deze staan mooi bij mijn groen/blauwige ogen. Ook heb ik de w7 in the night meegenomen deze palette heeft meer roze/paarse kleuren.

 

20141219_110632-1

In elke palette zitten 12 kleuren, super veel dus je kan er uiteenlopende looks mee creëren.

De w7 in the buff zijn wat meer natural/nudes kleuren dus die kun je dagelijks gebruiken.

 

20141219_110000

Zoals je kan zien zien zijn dit prachtige kleuren en kun je er vele looks mee maken. In het doosje zit een kwarst waarmee je de kleuren kan aanbrengen.

 

20141219_110012

Hier nog even een close up. In een paar kleuren zitten glitters die natuurlijk super leuk zijn voor de kerstdagen.

 

De w7 in the night heb ik meegenomen omdat deze wat meer vrolijke kleuren heeft. Deze kleuren zijn ook super handig om een frisse look te maken. Maar zeker ook voor een feestje of de kerstdagen volgende week. Het leuke aan deze palette vind ik dat je hem zo heftig mogelijk kan maken als je zelf wil. Houdt je er niet zo van dan kan je de kleuren ook licht aan brengen voor een sprankelijke ooglook.

 

20141219_110606

De paarse kleuren staan super mooi als je bruine ogen hebt. Je kan hier ook weer vele looks mee creëren.

 

 

20141219_110615

Ook deze palette heeft kleuren met glitters erin, ik vind het persoonlijk super mooi. De pigment van de palette zijn ook super duidelijk, de kleur blijf de hele dag zitten en dat had ik niet gedach. Je hoeft dus niet een dure palette te kopen voor een creatieve look. Er zijn 4 verschillende doosjes bij de etos voor maar 9.95.

Tip: Leuk om te geven als kerstcadeau of gewoon voor jezelf!

XOXO Lis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 gedachtes over “Oogschaduw pallete w7.

Geef een reactie

