Review Vanille bruisbal

Thuis heb ik niet een bad ter beschikking, maar afgelopen week moest ik oppassen bij mijn ouders thuis, en die hebben wel een bad. Heerlijk. Ik liep toevallig in de Action, daar zag ik deze bruisbal liggen, en heb hem meegenomen!

bruisbal1


Hoe fijn is het om na een werkdag thuis te komen, het bad vol te laten stromen met warm water en daarbij een heerlijke geur aan te te voegen. Het is voor mij het toppunt van: Even helemaal niks doen! Fijn!

In de Action liep ik bij een schap langs, en werd ik overspoeld met de geur van vanille. Ik vond de geur zelfs een beetje overheersend. Toch werd ik nieuwsgierig. Ik zag een verpakking liggen met dezelfde bruisballen in een kleiner formaat, en deze variant. Ik nam deze grote variant mee naar huis.

bruisbal2

De verpakking van de bruisbal ziet er super kerstig en mooi uit. Er zit een gouden zakje om de bruisbal. De bruisbal zelf is in plastic verpakt. Ik kocht hem voor €0,98! Ook hartstikke leuk om als kadootje geven met bijvoorbeeld kerst, je hoeft hem niet eens meer in te pakken!

bruisbal3

Tsja… dan haal je de plastic er vanaf en dan is het gewoon een ronde witte bruisbal. Dat vind ik persoonlijk een beetje jammer. In de verpakking zag het er zo veelbelovend uit. Ik had gedacht dat het printje misschien ook op de bruisbal zelf zou zitten. Helaas!

bruisbal4

Wanneer ik de bruisbal in het water laat zakken, begint het water een beetje te schuimen. Het is niet zo dat je in een bad vol schuim stapt, maar dat is ook niet nodig, en moet je misschien ook niet te snel van een hele goedkope bruisbal verwachten. De bruisbal loste snel op in het water. De geur van vanille was niet heel sterk aanwezig, dat vind ik prima, ik vind een geur die heel erg overheersend is niet lekker.

Ben jij iemand die heel erg van geuren, kleuren en sensatie houd, dan raad ik je deze bruisbal niet aan. Ben je iemand die van een subtiele geur houd dan kan je hem gerust kopen, want dan is hij zeker fijn!

XOXO K

3 gedachtes over “Review Vanille bruisbal

Geef een reactie

