Create It Your Way TAG

tag2
Wij kwamen wel een hele leuk tag tegen op verschillende blogs, dus wij dachten: deze moet ook zeker op ons stukje internet. Een tag vol fantasie en creativiteit!


1. Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Lisanne: Die zal ongetwijfeld wel bestaan, maar ik ben gek op de geur van Mango, lekker zoet en fruitig!
Katy: Dan zou ik kiezen voor de Paco Rabanne geur! Wat een fijne geur. Ja, die zou ik wel hele dagen in mijn huis willen ruiken!

2. Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uit zien?
Lisanne: Roze met witte stippen.
Katy: Ten eerste zou het een nagellak zijn die minimaal 1 week goed zou blijven zitten. Het zal een prachtige licht roze kleur worden met een lichte glitter die in een keer dekt.

3. Als je een beauty product kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Lisanne: Een crème die je huid echt stralend maakt, zodat je nooit meer pukkeltjes of rimpels krijgt. Dat lijkt mij ideaal!
Katy: Het zou een of ander ‘iets’ zijn waarmee je wenkbrauwen in een keer goed zitten!

tag4

4. Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Lisanne: Een boek met allemaal handige tips, denk aan een soort survivalboek, waar andere mensen ook iets aan hebben.
Katy: Dat word zeker een goede thriller. Ik ben gek op de boeken van Esther Verhoef en Suzanne Vermeer. Ik lees graag boeken die in het echt ook kunnen gebeuren. Een goede dosis spanning maar romantiek moet ook een rol spelen.

5. Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Lisanne: Een romantische film om bij weg te kunnen dromen! Net zoiets als de film: The notebook’, mijn lievelingsfilm. Daar zou ik wel een rol in willen spelen!
Katy: Precies hetzelfde als mijn boek. Een spannende thriller met een beetje romantiek. Wie er in zouden spelen? Carice van Houten, Omar Sy, Hugh Grant…. Haha dit zou een top film worden!

6. Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Lisanne: Dat vind ik lastig, ik hou van beauty maar ook van fashion. Ik zou gewoon beide doen! Het moet een winkel zijn waar mensen helemaal ‘ready’ uit kunnen lopen, dus: Nieuwe kleren, lekker geurtje en mooie make-up.
Katy: Een winkel met van alles en nog wat. Van kleding tot leuke gadgets. En oohja, in GTST zie je regelmatig de sap-bar voorbij komen. Die wil ik ook in mijn winkel, maar dan ook met cocktails!

tag5

7. Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien en waar zou het leven?
Lisanne: Haha, uhmm…. een konijn met een kat. Geen idee hoe dat eruit komt te zien. Het zou gewoon bij mensen kunnen leven als huisdier.
Katy: Oke, echt voor in mijn fantasiewereld zou ik een hond met een dolfijn combineren! Hoe dat er uit komt te zien? Heeeeeel lelijk denk ik! Maar gewoon omdat ik dolfijnen prachtig vind, en ik later heel graag een hond als huisdier wil!

8. Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Lisanne: Een robot die alles kan wat mensen ook kunnen. Dat de robot andere mensen kan helpen die dat nodig hebben.
Katy: Wat Lisanne hierboven zegt vind ik trouwens een goeie! Andere mensen helpen, dat moet de mijne ook kunnen! En ik wil een robot die de was kan doen, en dan voornamelijk de sokken bij elkaar zoeken en ‘opvouwen’!

9. Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Lisanne: Een heerlijke fruitsmaak. Een lekkere romige fruitige smoothiesmaak!
Katy: Misschien bestaat deze smaak al, maar de smaak Mojito lijkt mij heerlijk. In ben hem in ieder geval nog nooit tegengekomen.

tag6

10. Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Lisanne: Een mooi wit huis dat er gezellig en warm uitziet. Een mooi plekje net buiten de stad. Er zou een grote tuin zijn waar ik al mijn vrienden en familie kan uitnodigen voor een lekkere barbecue.
Katy: Een prachtig knus huisje wat warmte uitstraalt. Het staat op een plek waar ik een grote tuin kan hebben waar we in de warmere maanden lekker buiten kunnen zitten.

5 gedachtes over “Create It Your Way TAG

  1. Wat een leuke tag! Heerlijk, jullie uitgebreide fantasieën 🙂 Zelf zou ik een geurkaars maken in de geur van het parfum HEAT van Beyoncé, wát een lekker parfum is dat. En mijn eigen droomhuis ontwerpen lijkt me ook niet verkeerd! X

    Like

Geef een reactie

