Favoriete lipsticks op dit moment #1

Door de jaren heen ben ik heel wat lipsticks rijker. Wel verschilt het per periode wat ik op dat moment het liefst draag. Ik laat jullie vandaag zien wat mijn favoriete lipsticks op dit moment zijn. 
lip1


Het zal jullie opvallen dat het eigenlijk allemaal rode tinten zijn. Op het moment vind ik die kleur het mooiste om te dragen. Voor overdag een iets lichtere kleur rood, voor een feestje een mooie donkerrode of opvallende tint.

Nummer 1 is de Catrice Ultimate Colour 210 Pinkadilly Circus. Deze kleur vind ik mooi om overdag te dragen. Het is een roze-rode kleur, brengt gemakkelijk aan en is heel smeerbaar.
lip4.4

Nummer 2 is de NYC Cityproof Twistable Intense Lip Color 031 Gramercy Park Plum. Laatst heb ik hier een review over geschreven en ik vind hem nog steeds super fijn. Ik heb er al veel complimentjes over gekregen. Het is een paars-rode kleur, erg mooi!
lip2.2

Nummer 3 is de Maybelline Super Stay 14hr Lipstick 430 Stay with me coral. Dit is een goed dekkende matte felle koraalkleur. Ik vind wel dat hij mijn lippen een beetje uitdroogt. Maar hij is prachtig!
lip5.5

En de laatste kleur, nummer 4 is de Rimmel London 170 Alarm. Een prachtig, goed dekkende rode lipstick. Goed smeerbaar en blijft zelfs zitten met eten en drinken. Ja dit is zeker een topper!
lip3.3

Hebben jullie ook een favoriete lipstick?

Liefs Katy ❤

6 gedachtes over “Favoriete lipsticks op dit moment #1

Geef een reactie

