WIN-ACTIE ‘Verrassingsbox’

De eerste win-actie op onze blog is van start. Wie gun jij deze leuke goed gevulde box of misschien verdien je hem zelf?
Wil je weten hoe je deze verrassingsbox kunt winnen? Lees dan snel verder!
winactie

In deze doos zitten verschillende leuke producten, die je altijd kunt gebruiken! Een kleine preview is te zien op de foto hier boven. Wil jij deze verrassingsbox winnen? Volg ons dan op Facebook of Instagram en laat een reactie achter hier of op Facebook. Wij zoeken de leukste reactie uit en de winnaar is dan volgende week Zaterdag bekend. Succes!

Veel liefs, Lisanne en Katy
LISKALIFE

2 gedachtes over “WIN-ACTIE ‘Verrassingsbox’

  1. Woah! Dat is een aardige box vol! Ik loop zelf best wel over van de beauty producten. Toch doe ik mee omdat ik hem graag wil geven ( als verrassing) aan mijn bff die zwanger is & wel wat beauty loving kan gebruiken 😉
    Ik volg jullie op Instagram & bloglovin! Succes met jullie blog.
    Liefs,
    Berdien
    berdienrenes@hotmail.com

    Like

Geef een reactie

