Snapchat foto’s Katy #2

Vandaag is het weer tijd voor een nieuw snapchat-artikel. Ik ging met Lisanne een paar dagen weg, genoot van het mooie winterse weer en kocht puppy-spulletjes. De foto’s staan op willekeurige volgorde, veel kijkplezier! liska1

Er lag eindelijk sneeuw. I love it! Tijd om mijn poncho weer uit de kast de halen. Prachtig weer, helaas was het van korte duur. liska2

Aankomende Vrijdag mogen wij onze pup ophalen. Als voorbereiding hebben we natuurlijk van alles in huis gehaald.
liska3
Tsja, hier hoef je niet veel over te zeggen he… de foto spreekt boekdelen. Mijn kleine zusje (17jaar) en ik! 
liska4
En toen was het eindelijk zover.. Zondag op Maandag vertrokken Lisanne en ik voor 2 dagen naar Wijk aan Zee. We hebben genoten!
liska5
liska6
liska7

Dit waren mijn foto’s voor deze keer.. Heerlijk weekje achter de rug. Liefs Katy!

Geef een reactie

