Snapchat foto’s Lisanne! #2

Vandaag is het mijn beurt weer. Hier zijn mijn snapchat foto’s van deze week. Veel kijkplezier!

1423124948709

Mijn week was vrij rustig en ik moest gewoon werken. Het weekend heb ik afgesproken met vrienden en ben ik opstap geweest. Hier heb ik helaas geen foto’s van.

PhotoGrid_1423592035593
Vorige week woensdag kocht ik na het werken macarons. Ik had ze nog nooit gehad maar het leek me al een hele tijd er lekker. Dus ik nam ze mee en ze waren inderdaad HEERLIJK!! Ik vond deze roze zo mooi 🙂

PhotoGrid_1423592097504
In het weekend heb ik met vrienden afgesproken, Naar de stad geweest, gezellig drankje gedronken en film gekeken! Maar ook even heerlijk gewandeld. En kijk wat is zag…. Een arend, ik hou van deze vogels en vind ze zo mooi! Ook lekker even niks gedaan en het boekje van de H&M bekeken.

PhotoGrid_1423592265190
Ik moest deze week gewoon weer werken. Het was heerlijk weer dus lekker met de kids naar buiten! Eendjes voeren vinden de jongere kinderen geweldig!

PhotoGrid_1423592734325
Smoothie!! Ik ben niet zo fit dus deze week wat extra vitamines. Ik vind smoothies sowieso lekker en ze zijn super gezond 🙂 Mijn favoriet is mango! Gisteravond ging ik nog sporten. Even heerlijk gedanst! Dit was mijn week, niet zo heel bijzonder maar zo ziet mijn week er vaak uit. Werken, afspreken met vriendinnen en sporten 🙂 Fijne dag iedereen.

Liefs Lisanne

2 gedachtes over “Snapchat foto’s Lisanne! #2

Geef een reactie

