Snapchat foto’s Katy #3

3.1
Ook deze week natuurlijk weer een snapchat-artikel. Kijk snel mee naar wat voor plaatjes ik afgelopen week heb geschoten..

Ik ging met Monte voor het eerst naar de dierenarts. Alles was gelukkig goed met hem, hij heeft een chip gekregen en zijn eerste inenting. Weer thuis aangekomen viel hij al heel gauw in slaap.
3.2

Ik kreeg een berichtje van de AH dat ik het Valentijns-diner in de supermarkt had gewonnen. Super leuk natuurlijk. Ik ging hier samen met mijn vriend op Valentijnsavond naartoe. Apart en een beetje raar maar heel erg gezellig! Ze hadden het allemaal goed voor elkaar. Complimenten.
3.3

Ik stuurde de dag voor Valentijn kaartjes naar een aantal vriendinnen. Post-NL had een leuke actie waarbij je een ‘zoen’ als postzegel kon gebruiken. Dit moest ik proberen en ja hoor, op Valentijnsdag werden de kaarten op het juiste adres bezorgd.
3.4

We probeerden een nieuw recept uit, kip in een soort van bakpapier met kruiden. Overheerlijk lekker en heel gemakkelijk.
3.5

Genieten van het prachtige weer!
3.6

En tot slot nog een foto van Monte. Na het spelen en rennen en gek doen is hij bek af en ligt hij vaak met beer of aap te slapen. Lief….!
3.7

Niet heel veel foto’s of bijzonders, maar toch leuk om te delen. Tot de volgende keer!
Liefs Katy

Geef een reactie

