ZARQA – lotion

Heb je last van pukkeltjes of ken je iemand die hier last van heeft? Lees dan snel dit artikel!
zarka1

Iedereen kent dat wel, heb je een feestje of een belangrijke afspraak, heb je weer een stomme pukkel. Heel erg vervelend, en hoe kom je hier zo snel mogelijk van af? Ik heb het ontdekt. Afgelopen jaren heb ik heel veel producten geprobeerd om zo snel mogelijk van mijn pukkeltjes af te komen. De ene hielp korte tijd, de ander maakte het alleen maar erger. Nu ik ZARQA heb ontdekt via een vriendin, ben ik enthousiast!
zarka2

De tube bevat 20 ml hoog gedoseerde aanstiplotion met dode zee mineralen, salicylzuur en zwavel. Dit zorgt ervoor dat het puistje uitdroogt. Ook is deze lotion geschikt voor mee-eters. Het oryza extract van rijstmeel verzacht en verkoelt de huid. Op de verpakking staat dat rode plekken milder aanvoelen. Ik zou dit product zeker aanraden. Je kan het kopen in de filialen van de DA.

Liefs Lisanne

Geef een reactie

