Review van het gewonnen Andrelon Pink Collectie pakket

Een tijdje geleden heb ik een reactie geplaatst onder een artikel van blogster Jiami (lifesplash). Hierbij kon je een pakket winnen met twee producten uit de Pink Collectie. Ze vroeg ons om er een review erover te schrijven die binnenkort ook op haar site zal verschijnen. Ben je benieuwd naar mijn ervaring? Lees dan snel verder.
andrelon

De twee producten bestonden uit de MAKE IT SHINE oil spray en de MAKE IT SHINE crème. De producten beloven je  schitterende glans en pluisvrij haar te geven.

Voordat ik de producten ging uittesten, nam ik eerst een douche. Wanneer ik uit de douche kom spray ik de oil spray in mijn haar. De oil spray bevat heat protection waardoor mijn haar gelijk beschermd is tegen de hitte van de föhn. Daarna föhn ik mijn haar, over de kop, voor meer volume.
Het valt mij op dat er een heerlijke geur vanaf komt. Altijd mooi meegenomen.

Wanneer mijn haar droog is, smeer ik een klein beetje crème door mijn haar. Dit voorkomt dat mijn haar gaat pluizen. Het geeft net als de spray een mooie glans in het haar. Ook de crème bevat heat protection.

Ik vind het fijne producten. Door de dag heen merk ik dat mijn haar weer iets gaat hangen, maar zodra je het haar weer even gaat ‘kneden’ komt er gelijk weer volume in. Erg fijn!

Liefs Katy

Geef een reactie

